tiistai 21. joulukuuta 2010

Vintagea ja säilytysratkaisuja

Ilmoittauduin eilen myyjäksi ensi maaliskuussa pidettävään Helsinki Vintageen. Verestän muistoja edellisestä Helsinki Vintagesta, jossa olin ensi kertaa lapsen syntymän jälkeen kolme tuntia ihan omissa oloissani poikien pärjäillessä kahdestaan. Vauva oli silloin muutaman viikon ikäinen.

Ostin tuolloin kotiin kolme ihanaa asiaa jonka sisällä voi säilyttää tavaroita. Olenko jo maininnut että minulla on suoranainen himo kaikenlaisiin puisiin, peltisiin ja lasisiin rasioihin ja laatikoihin?

Kallion Retro & Vintage audio -putiikin myyntipisteessä lymysi kolme kaunokaista jotka oli kertakaikkiaan pakko saada mukaan. Hinnat olivat ihan kilpailukykyiset, ja tinkimistäkin sai harjoittaa.

Tämä kaunis vanha puulaatikko päätyi toistaiseksi vauvan hoitopöydälle. Siinä pidämme käden ulottuvilla aina seuraavaa vaatekertaa, pyyhettä ja muuta pientä tarpeellista tavaraa. Eikö olekin kaunis! Tämä esine tuo minulle iloa päivittäin olohuoneen kirjoituspöydällä, joka siis on valjastettu pienen buduaariksi.



Sitten oli tämä vanha jättisuuri vanerinen hatturasia, joka sopii yhteen kahden identtisen vanerimatkalaukun kanssa jotka minulla on ennestään. Toisen laukuista olen saanut ystävältä ja toisen olen huutanut Huuto.netistä.



Lisäksi ostin komean ison vintage-matkalaukun siipan sarjakuvia varten. Putiikilla oli myynnissä monta melkein samanlaista. Tämä kuvassa näkyvä ei taida olla minun yksilöni, mutta on hyvin saman näköinen. Siippa punnersi jo laukun erään kaapin päälle ennenkuin ehdin sitä kuvata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti